Keskiviikko 12.4.
- englannin tunti: 1A ke
Kuuntelemme Peter Cottontail -pääsiäislaulun Here Comes Peter Cottontail | Easter Song for Kids | Bunny Song | The Kiboomers.
Laulamme tervehdyslaulun Hello Song for Kids | Greeting Song for Kids | The Singing Walrus. Harjoittelemme tervehdyksiä kappaleesta Hi!.
Harjoittelemme in, on, under pääsiäismunien ja pupun avulla.
Kuuntelemme pääsiäistarinan If I were the Easter Bunny | Picture Storybook for Toddlers and Children | #readaloud #EasterBunny uudelleen. Harjoittelemme värejä. Kerromme, mistä väristä pidämme I like yellow.
Jos jää aikaa, katsomme hevoskuvia Dublinista. Harjoittelemme värejä.
Bye.
- englannin tunti: 2A ke
Kuuntelemme Peter Cottontail -pääsiäislaulun Here Comes Peter Cottontail | Easter Song for Kids | Bunny Song | The Kiboomers.
Kuuntelemme pääsiäistarinan If I were the Easter Bunny | Picture Storybook for Toddlers and Children | #readaloud #EasterBunny. Kertaamme pääsiäissanastoa.
Kerromme, mistä väreistä pidämme ja mistä emme I like ___. I don’t like ___.
Väritämme Happy Easter –monisteen.
Katsomme kuvia Dublinista ja hevosista. Kertaamme värejä. Harjoittelemme hieman monikkoa.
Jos jää aikaa, kertaamme tervehdyksiä kappaleesta Hi!.
Bye.
- saksan tunti: 4a ke
Harjoittelemme kappaletta 20 Tarja Virtasen sivustolla https://peda.net/iitti/lukio/oppiaineet/saksa/asetv/so-ein-zufall-1/20-opa-erz%C3%A4hlt.
Aloitamme kappaleen 20 tehtäviä.
Hausaufgabe: kuuntele, suomenna, lue ja toista kappale 20 (s. 64 – 65)
12. englannin tunti: 5A A2-englanti (kaksoistunti) ke (pääsiäisen jälkeen)
Toistamme kappaleen 13 kuvasanat.
Teemme A/B-tehtävän.
Jatkamme kappaleen 13 tehtävät loppuun.
Kirjoitamme kappaleen 13 mustat sanat. Kyselemme parin kanssa.
Luemme kappaleen 13 englanniksi.
Teemme kaksi A/B-tehtävää.
Pelaaamme kertauspeliä (s. 161).
Homework: tutustu kappaleeseen 14 (s. 74 –77)