Keskiviikko 12.4.

  1. englannin tunti: 1A ke 

Kuuntelemme Peter Cottontail -pääsiäislaulun Here Comes Peter Cottontail | Easter Song for Kids | Bunny Song | The Kiboomers

Laulamme tervehdyslaulun Hello Song for Kids | Greeting Song for Kids | The Singing Walrus. Harjoittelemme tervehdyksiä kappaleesta Hi!. 

Harjoittelemme in, on, under pääsiäismunien ja pupun avulla. 

Kuuntelemme pääsiäistarinan If I were the Easter Bunny | Picture Storybook for Toddlers and Children | #readaloud #EasterBunny uudelleen. Harjoittelemme värejä. Kerromme, mistä väristä pidämme  I like yellow. 

Jos jää aikaa, katsomme hevoskuvia Dublinista. Harjoittelemme värejä. 

Bye. 

  1.  englannin tunti: 2A ke 

Kuuntelemme Peter Cottontail -pääsiäislaulun Here Comes Peter Cottontail | Easter Song for Kids | Bunny Song | The Kiboomers

Kuuntelemme pääsiäistarinan If I were the Easter Bunny | Picture Storybook for Toddlers and Children | #readaloud #EasterBunny. Kertaamme pääsiäissanastoa. 

Kerromme, mistä väreistä pidämme ja mistä emme I like ___. I don’t like ___.  

Väritämme Happy Easter –monisteen. 

Katsomme kuvia Dublinista ja hevosista. Kertaamme värejä. Harjoittelemme hieman monikkoa. 

Jos jää aikaa, kertaamme tervehdyksiä kappaleesta Hi!. 

Bye. 

  1. saksan tunti: 4a ke 

Harjoittelemme kappaletta 20 Tarja Virtasen sivustolla https://peda.net/iitti/lukio/oppiaineet/saksa/asetv/so-ein-zufall-1/20-opa-erz%C3%A4hlt

Aloitamme kappaleen 20 tehtäviä. 

Hausaufgabe: kuuntele, suomenna, lue ja toista kappale 20 (s. 64 – 65) 

12. englannin tunti: 5A A2-englanti (kaksoistunti) ke (pääsiäisen jälkeen) 

Toistamme kappaleen 13 kuvasanat. 

Teemme A/B-tehtävän. 

Jatkamme kappaleen 13 tehtävät loppuun. 

Kirjoitamme kappaleen 13 mustat sanat. Kyselemme parin kanssa. 

Luemme kappaleen 13 englanniksi. 

Teemme kaksi A/B-tehtävää. 

Pelaaamme kertauspeliä (s. 161). 

Homework: tutustu kappaleeseen 14 (s. 74 –77)