Keskiviikko 19.4.

  1. englannin tunti: 1A ke 

Laulamme tervehdyslaulun Hello Song for Kids | Greeting Song for Kids | The Singing Walrus.  

Katsomme koulukuvia uudelleen. Harjoittelemme tervehdyksiä kappaleesta Hi!. Harjoittelemme myös 

WELCOME. 

THANKS. 

Katsomme Gogo-piirrosohjelman My name’s Gogo, What’s your name?

Kysymme vieruskaverilta: 

  1. WHAT’S YOUR NAME? MY NAME IS ____. 
  1. HOW ARE YOU? I’M FINE, THANK YOU. 

Harjoittelemme koulusanoja: 

SCHOOL 

TEACHER 

PUPIL 

DESK 

CHAIR 

BAG 

BOOK 

PLAYGROUND SCHOOL YARD 

Bye. 

  1. englannin tunti: 2A ke 

Laulamme tervehdyslaulun Hello Song for Kids | Greeting Song for Kids | The Singing Walrus.  

Katsomme koulukuvia uudelleen. Harjoittelemme tervehdyksiä kappaleesta Hi!. Harjoittelemme myös 

WELCOME. 

THANKS. 

Katsomme Gogo-piirrosohjelman My name’s Gogo, What’s your name?

Kysymme vieruskaverilta: 

  1. WHAT’S YOUR NAME? MY NAME IS ____. 
  1. HOW ARE YOU? I’M FINE, THANK YOU. 

Harjoittelemme koulusanoja: 

SCHOOL SCHOOL BAG 

TEACHER BOOK 

PUPIL NOTEBOOK 

DESK PENCIL 

CHAIR RUBBER 

BOOK 

PLAYGROUND SCHOOL YARD 

Bye. 

  1. saksan tunti: 4a ke 

Opiskelemme sanajärjestystä ja pelaamme sitten kahootin https://create.kahoot.it/details/145ba81d-0395-4284-9e74-d48527126c14

Hausaufgabe: tee työkirjan väliinjääneitä tehtäviä 

13. englannin tunti: 5A A2-englanti (kaksoistunti) ke 

Laulamme ja leikimme mukana [What] What are you doing? – Exciting song – Sing along

Kuuntelemme kappaleen 13. Luemme sen englanniksi. Teemme kaksi A/B-tehtävää. 

Teemme Now I can!. 

Laulamme aakkoslaulun The ABC Song. Toistamme kappaleen 14 aakkoset sekä hedelmät ja vihannekset. Tavaamme hedelmiä ja vihanneksia. 

Tavaa oma nimesi sekä Tampere. 

Teemme tehtävät 2 – 10. 

Homework: suomenna ja lue kappale 14 (s. 74 – 77)