Keskiviikko 19.4.
- englannin tunti: 1A ke
Laulamme tervehdyslaulun Hello Song for Kids | Greeting Song for Kids | The Singing Walrus.
Katsomme koulukuvia uudelleen. Harjoittelemme tervehdyksiä kappaleesta Hi!. Harjoittelemme myös
WELCOME.
THANKS.
Katsomme Gogo-piirrosohjelman My name’s Gogo, What’s your name?.
Kysymme vieruskaverilta:
- WHAT’S YOUR NAME? MY NAME IS ____.
- HOW ARE YOU? I’M FINE, THANK YOU.
Harjoittelemme koulusanoja:
SCHOOL
TEACHER
PUPIL
DESK
CHAIR
BAG
BOOK
PLAYGROUND SCHOOL YARD
Bye.
- englannin tunti: 2A ke
Laulamme tervehdyslaulun Hello Song for Kids | Greeting Song for Kids | The Singing Walrus.
Katsomme koulukuvia uudelleen. Harjoittelemme tervehdyksiä kappaleesta Hi!. Harjoittelemme myös
WELCOME.
THANKS.
Katsomme Gogo-piirrosohjelman My name’s Gogo, What’s your name?.
Kysymme vieruskaverilta:
- WHAT’S YOUR NAME? MY NAME IS ____.
- HOW ARE YOU? I’M FINE, THANK YOU.
Harjoittelemme koulusanoja:
SCHOOL SCHOOL BAG
TEACHER BOOK
PUPIL NOTEBOOK
DESK PENCIL
CHAIR RUBBER
BOOK
PLAYGROUND SCHOOL YARD
Bye.
- saksan tunti: 4a ke
Opiskelemme sanajärjestystä ja pelaamme sitten kahootin https://create.kahoot.it/details/145ba81d-0395-4284-9e74-d48527126c14.
Hausaufgabe: tee työkirjan väliinjääneitä tehtäviä
13. englannin tunti: 5A A2-englanti (kaksoistunti) ke
Laulamme ja leikimme mukana [What] What are you doing? – Exciting song – Sing along.
Kuuntelemme kappaleen 13. Luemme sen englanniksi. Teemme kaksi A/B-tehtävää.
Teemme Now I can!.
Laulamme aakkoslaulun The ABC Song. Toistamme kappaleen 14 aakkoset sekä hedelmät ja vihannekset. Tavaamme hedelmiä ja vihanneksia.
Tavaa oma nimesi sekä Tampere.
Teemme tehtävät 2 – 10.
Homework: suomenna ja lue kappale 14 (s. 74 – 77)