Keskiviikko 23.3.
- englannin tunti: 4A ma
Tutustumme vielä Riverdance-tanssiin Irish Dance Group – Irish Step Dancing (Riverdance) 2009.
Kokeilemme vielä jig-tanssia LEARN an EASY Irish Jig Step for St. Patrick’s Day #WatchMEjig.
Katsomme valokuvia Irlannista.
Kuuntelemme ja luemme kappaleen 10. Teemme A/B-tehtävät.
Teemme Now I can!.
Toistamme kappaleen 11 kuvasanat. Esitämme ja arvaamme You can ___. Arvuuttelemme Can you ___? Teemme salkkutyön I can / I can’t ___.
Teemme tehtävät 1 – 6.
Homework: lue ja suomenna kappale 11 (s. 64 – 67)
- saksan tunti: 5A ke
Katsomme Pfefferkörner-sarjan toisen jakson loppuun.
Teemme kappaleen 6 loput tehtävät.
Toistamme kappaleen 7 sanaston. Esitämme ja arvaamme sanoja.
Teemme s. 100.
Hausaufgabe: tutustu kappaleeseen 7 (s. 29 – 31)
- saksan tunti: 6A ke
Teemme kappaleen 13 datiivitehtäviä.
Katsomme Pfefferkörner-kolmosjakson.
Hausaufgabe: 12 (s. 196)
- englannin tunti: 5A A2-englanti
Kokeilemme vielä jig-tanssia LEARN an EASY Irish Jig Step for St. Patrick’s Day #WatchMEjig.
Haemme iPadit kirjastoluokasta.
Harjoittelemme kappaleen 11 kuvasanat käytännössä iPadilla.
Teemme kirjan tehtävät 1 – 6.
Suomennamme kappaleen 11.
iPad:
- sanot ja esität videolle
7 (s. 130) MAKE A VIDEO
12 (S. 134) MAKE A VIDEO
14, 15 ja 16 (s. 134 – 137) MAKE A VIDEO
- harjoittele koodausta englanniksi
code.org: https://studio.code.org/s/courseb-2021
scratch.mit.edu: create
Homework: opettele ja kirjoita kappaleen 11 sanastot (s. 129, 131)