Keskiviikko 31.8.

  1. englannin tunti: 1A ke 

Laulamme tervehdyslaulun Hello Song for Kids | Greeting Song for Kids | The Singing Walrus. 

Matkaamme Lontooseen eri kulkuneuvoilla. Harjoittelemme Quizletissä kulkuneuvoja https://quizlet.com/499010826/vehicles-for-little-kids-flash-cards/. Sanomme ja esitämme, esitämme ja arvaamme. Kierrämme toimintapisteillä. 

Harjoittelemme numeroita 1 – 10 (kappale 1). Koputamme ja arvaamme. Teemme sormella numeroita selkään ja arvaamme. Heitämme hernepusseja. 

Bye-bye. 

  1. englannin tunti: 2A ke 

Laulamme tervehdyslaulun Hello Song for Kids | Greeting Song for Kids | The Singing Walrus. 

Matkaamme Lontooseen eri kulkuneuvoilla. Harjoittelemme Quizletissä kulkuneuvoja https://quizlet.com/499010826/vehicles-for-little-kids-flash-cards/. Sanomme ja esitämme, esitämme ja arvaamme. Kierrämme luokassa toimintapisteillä.  

Kertaamme numeroita 1 – 10 (kappale 1). Koputamme ja arvaamme. Teemme sormella numeroita selkään ja arvaamme. Heitämme hernepusseja. 

Bye-bye. 

  1. saksan tunti: 4A ke (ruokailu tunnilla yleisurheilun takia)

Harjoittelemme kappaletta 9 Tarja Virtasen sivustolla https://peda.net/iitti/lukio/oppiaineet/saksa/asetv/so-ein-zufall-1/9ehvk

Teemme Noch einmal! -tehtäviä (s. 111 – 117). 

Bis Freitag. 

  1. englannin tunti: 5a A2-englanti ke 

Laulamme High Five! -laulun (s. 6).  

Laulamme s. 8 laulun. 

Teemme Sounds good (14, s. 15). 

Toistamme kappaleen 1. Luemme sen englanniksi. Teemme A/B-tehtävän. Saamme leiman sanastoihin. 

Teemme salkkutyön My School Bag (18, s. 18).  

Teemme Now I can! (s. 19). 

Harjoittelemme kappaleen 1 sanastoa Quizletissä https://quizlet.com/232830753/high-five-4-chapter-1-flash-cards/

Toistamme kappaleen 2 koulusanat. Esitämme ja arvaamme. Käymme läpi koulun omaa henkilökuntaa ja koulusanastoa. 

Homework: suomenna ja lue kappale 2 (s. 14 – 17)