Torstai 17.2.
- englannin tunti: 1A Valentine’s Day (2)
Pesemme kädet ja kuuntelemme ja laulamme ystävälaulun Friends Song | Verbs Song for Kids | The Singing Walrus.
Etsimme ystävää Are you my friend? No. / Yes.
Harjoittelemme kuvailevia sanoja https://quizlet.com/521897824/adjectives-for-little-kids-flash-cards/.
Kirjoitamme kehuvan sanan sydämeen
A) I’M NICE. (liimaamme salkkuvihkoon)
B) YOU ARE KIND. (laitamme sydämet sydänrasiaan, jokainen saa yhden sydämen).
Bye.
- englannin tunti: 2A Valentine’s Day (2)
Pesemme kädet ja kuuntelemme ja laulamme ystävälaulun Friends Song | Verbs Song for Kids | The Singing Walrus.
Etsimme ystävää Are you my friend? No. / Yes.
Harjoittelemme kuvailevia sanoja https://quizlet.com/521897824/adjectives-for-little-kids-flash-cards/. Esitämme ja arvaamme: Are you ___ ? Yes. / No.
Kysymme pöytäryhmissä.
Kertaamme vaatteita. Puemme vaatteen päälle, pöytäryhmä arvaa.
Happy Valentine’s Day.
- englannin tunti: 6A A2-englanti (kaksoistunnit) to
Kuuntelemme kappaleen 7. Luemme kappaleen englanniksi. Teemme A/B-tehtävän. Saamme leiman sanastoihin.
Toistamme sanaston 2 (s. 98). Kuuntelemme kappaleen 8. Teemme kappaleen 8 tehtävät.
Teemme kertaustehtäviä.
Haemme iPadit. Teemme Quizlet-kokeen kappaleista 5 – 8.
Haemme kokeen koodilla https://quizlet.com/480906839/test. Annamme pisteet ___ / 20 p. opettajalle.
Harjoittelemme Quizletin jaksotehtäviää iPadilla. Harjoittelemme myös muita High Five 5 tehtäviä.
Harjoittelemme myös koodausta https://studio.code.org/courses.
Harjoittelemme maita https://online.seterra.com/en.
Homework: tutustu kappaleeseen 9 (s. 52 – 55) > ota itsestäsi valokuvia tekemässä eri kotitöitä