Torstai 17.2.

  1. englannin tunti: 1A Valentine’s Day (2) 

Pesemme kädet ja kuuntelemme ja laulamme ystävälaulun Friends Song | Verbs Song for Kids | The Singing Walrus

Etsimme ystävää Are you my friend? No. / Yes. 

Harjoittelemme kuvailevia sanoja https://quizlet.com/521897824/adjectives-for-little-kids-flash-cards/

Kirjoitamme kehuvan sanan sydämeen 

A) I’M NICE. (liimaamme salkkuvihkoon) 

B)  YOU ARE KIND. (laitamme sydämet sydänrasiaan, jokainen saa yhden sydämen). 

Bye.  

  1. englannin tunti: 2A Valentine’s Day (2) 

Pesemme kädet ja kuuntelemme ja laulamme ystävälaulun Friends Song | Verbs Song for Kids | The Singing Walrus

Etsimme ystävää Are you my friend? No. / Yes. 

Harjoittelemme kuvailevia sanoja https://quizlet.com/521897824/adjectives-for-little-kids-flash-cards/. Esitämme ja arvaamme: Are you ___ ? Yes. / No. 

Kysymme pöytäryhmissä. 

Kertaamme vaatteita. Puemme vaatteen päälle, pöytäryhmä arvaa. 

Happy Valentine’s Day. 

  1. englannin tunti: 6A A2-englanti (kaksoistunnit) to 

Kuuntelemme kappaleen 7. Luemme kappaleen englanniksi. Teemme A/B-tehtävän. Saamme leiman sanastoihin. 

Toistamme sanaston 2 (s. 98). Kuuntelemme kappaleen 8. Teemme kappaleen 8 tehtävät. 

Teemme kertaustehtäviä. 

Haemme iPadit. Teemme Quizlet-kokeen kappaleista 5 – 8. 

Haemme kokeen koodilla https://quizlet.com/480906839/test. Annamme pisteet ___ / 20 p. opettajalle. 

Harjoittelemme Quizletin jaksotehtäviää iPadilla. Harjoittelemme myös muita High Five 5 tehtäviä. 

Harjoittelemme myös koodausta https://studio.code.org/courses

Harjoittelemme maita https://online.seterra.com/en

Homework: tutustu kappaleeseen 9 (s. 52 – 55) > ota itsestäsi valokuvia tekemässä eri kotitöitä