Torstai 19.5.
- englannin tunti: 1A to
Laulamme kesälaulu It’s a Beautiful Day | Spring/Summer Song for Kids | The Singing Walrus.
Katsomme uudelleen Gogo-piirrosohjelman My name’s Gogo, What’s your name?.
Kysymme vieruskaverilta:
- WHAT’S YOUR NAME? MY NAME IS ____.
- HOW ARE YOU? I’M FINE, THANK YOU.
Katsomme vielä uudelleen Gogo-piirrosohjelman How old are you?.
Sanomme vieruskaverille
- HAPPY BIRTHDAY.
- HOW OLD ARE YOU? I’M ___ YEARS OLD.
ARVIOIMME PÖYTÄRYHMÄN OSAAMISTA.
Kerromme vielä, mitä koulutavaroita meillä on I HAVE ___. (High Five 1 / 2: chapter 3).
Bye.
- englannin tunti: 2A to
Laulamme kesälaulun It’s a Beautiful Day | Spring/Summer Song for Kids | The Singing Walrus.
Katsomme uudelleen Gogo-piirrosohjelman My name’s Gogo, What’s your name?.
Kysymme vieruskaverilta:
- WHAT’S YOUR NAME? MY NAME IS ____.
- HOW ARE YOU? I’M FINE, THANK YOU.
Katsomme vielä uudelleen Gogo-piirrosohjelman How old are you?.
Sanomme vieruskaverille
- HAPPY BIRTHDAY.
- HOW OLD ARE YOU? I’M ___ YEARS OLD.
ARVIOIMME PÖYTÄRYHMÄN OSAAMISTA.
Kertaamme koulutavaroita. Arvuuttelemme tavaroita säkissä DO YOU HAVE ___? Kerromme vielä, mitä koulutavaroita meillä on I HAVE ___. (High Five 1 / 2: chapter 3).
Bye.
- englannin tunti: 6A A2-englanti (kaksoistunti)
Poissaolleet tekevät englannin valtakunnallisen kokeen.
Kuuntelemme kappaleen 12 ja teemme tehtävän 6 (s. 151).
Toistamme kappaleen 13 kuvasanat. Teemme tehtävät 2 ja 4.
Toistamme sanaston 5a (s. 162). Kuuntelemme kappaleen 13.
Harjoittelemme Action-asiaa (tehtävä 10).
Toistamme kappaleen 14 kuvasanaston.
Pelaamme kahootin https://create.kahoot.it/details/2dccd166-e489-41d7-8856-345015b8d9a5 kappaleista 13 ja 14.
OPETTAJA KERÄÄ TEKSTIKIRJAT TALTEEN.
Have a nice week.